2018-03-09
08:09:13

Mindre bloggtid

Hej som ni har märkt så har blogginläggen minskat och det är för att Coyt och Marwin har stulit bloggtiden. 2 mils ritten på sämsholm börjar närma sig och det innebär att man måste ligga i hårdträning nu de sista veckorna. 
Igår red jag Marwin med hans vanliga träns och han var snäll som lät mig sitta kvar men känslan var jag inte helt nöjd med. Han gick och tittade mycket i sidorna och var allmänt ofokuserad på mig som ryttare. Coyt gick väldigt bra i onsdag så han skrittades runt hemmarundan som är ca 1 km. Coyt gav mig en väldigt ra känsla, han var pigg och framåt och allmänt glad. Han brukar vara väldigt seg och trög efter lite hårdare pass men han är väldigt välltränad just nu tycker jag. 
Idag är det vila för Coyt iallafall, jag vet inte om mamma ska rida Marwin. Imorgon ska Yago tävla en blåbärsklass agility så får vi se hur det går, vi ska göra vårat bästa.
Sedan rids under Coyt hela min kompensationsledighet som då blir söndag till tisdag. Sedan är det 3 dagars vila som han kommer älska medans jag är i Norrköping och tar basmaskinkort. Då hoppas jag att jag har tid att blogga lite mer. 
Nu skakar vi loss tröttheten och kör fullt ös i helgen. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: