2018-06-14
19:38:33

Sista agilityträningen

Hej idag har jag och Yago kört sista agilityträningen. Det gick superbra, Yago har lärt sig att hålla sig lugn och jag med. Det var på ett ställe som han fastnade och luktade då blev jag lite sur på honom. Resten av loppen gjorde han riktigt bra. Vår snabbaste tid blev 26,57 sek. Första tiden var 28,28 sek. Tänk att det tar 2 sek när hunden tar ner nosen för att lukta. 2 sekunder är ingenting egentligen men i slutändan är det värdefull tid som förloras. Yago har verkligen blivit bättre på agility tycker jag. 
(null)

Förra veckan på onsdagen var jag hästskötare för Karin Martinsen i Falbygden. Hon hade med sig 2 hästar som hoppade 1,20 och 2 hästar som hoppade 1,40. Det gick bra med alla hästar, en av hästarna gick vidare till omhoppning men Karin valde att behålla den grymma känslan och hoppa över omhoppningen. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag fick följa med till Strömsholm som hästakötare för 5 hästar. Då var det en till hästskötare med. Hästarna presterade superfint där också. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: