2018-06-24
20:41:09

Äntligen ledig

Hej idag och ca 3 veckor framåt är jag ledig från att jobba som hästskötare. Det är väldigt roligt att jobba tycker jag men nu har tröttheten kommit och jag behöver verkligen att vila ut och träna Coyt nu innan jag reser till Litauen och Birmingham. I Fredags fick jag rida en häst som heter Browdie, han är efter Baltimore 1178, otroligt härlig häst som är lätt att följa med trots han storlek och han var väldigt lyhörd tyckte jag dock lite stel i vänster sida. 
(null)

Jag red Coyt på eftermiddagen och igår, han känndes riktigt fin. Jag tränade lite agility med Yago igår efter jobbet, det gick bra. Idag har jag inte gjort någonting. Idag vann Karin 150 klass med Holsteins Matina i Tyskland så jag önskar grattis till henne. (null)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: