2018-01-01
19:21:12

Ut med det gamla och in med nytt

Hej idag vaknade jag sent vid 9 ungefär, det var lite svårt att komma upp ur sängen egentligen men jag hörde ett duns och flög upp ur sängen och tog på mig snabbt och gick ut till stallet för att se vad som hände. Det var lungt och fint i stallet mamma hade i hört något duns men pappa hörde och jag vet fortfarande inte vad det var för duns. Alla djuren var lugna och glada. 
Jag åt frukost efter att jag hade hjälpt mamma med att ta ut hästarna. Jag fyllde på vatten hos hönsen.
Efter frukosten tog jag en lite längre runda med Yago det var skönt särskilt med en härlig podd att lyssna på.
När jag kom hem började jag rensa ut lite i min bokhylla och sortera ut vad som ska slängas och säljas. Efter utrensningen är det betydligt mer plats i bokhyllan för framtida böcker och tidningar. Jag är en riktigt samlare medans mamma har lätt för att slänga saker nu senast slängde hon sin skitiga jacka och jag sa att den är bra att lägga över morötterna och igår ångrade hon sig efter att ha slängt jackan och tyckte att den hade varit perfekt till morötterna. 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: