2018-02-07
09:05:27

Shopping i göteborg

Hej igår var jag i Göteborg och shoppade med Felicia. Vi åt god och mättande mat för väldigt bra pris. Vi träffade våran gemensamma gamla lärare som nu är rektor och bad om lite smakråd. Jag köpte nya vinterskor för att mina gamla är slitna och friluftskängor passar inte riktigt i stadsmiljö. Jag är riktigt nöjd med skorna.  (null)

Felicia hängde med mig när jag köpte ny mobil och det var svårt att välja och jag var nära på att köpa iPhone X men är inte riktigt i behov av så dyr och bra mobil så det blev iPhone 8 som föll mig i smaken. iPhone 8 klarar stallmiljö bättre än sjuan och jag ville inte ha en stor mobil så det blev ingen plus och jag ville ha bra kamera och mobil som kommer fungera även i framtiden med uppdateringar. Jag köpte ett lifeproof skal för att mobilen ska ha bättre chans att överleva min livsstil bland människor och djur. 
På kvällen blev tåget 5 min försenat, sedan 20 min försenat och jag vände och hoppade på pendeltåget istället som gick till Alingsås, riktigt surt när man köpte biljett till SJ som inte gick och man blir tvungen att köpa ny biljett till pendeltåget. När pendeltåget rullade iväg kollade jag på avgångstiden på SJ då var det försenat ytterligare 25 minuter. Helt sjukt. Jag kom fram till Alingsås iallafall där pappa hämtade mig. 
När jag kom hem fixade jag lite med min nya mobil och jag hann gå ut till stallet och rykta Coyt. Sedan gick jag och la mig. 
Imorse försov jag mig lite och det var bara att ta på sig jeans och jacka, släppa ut djuren som tur så vet alla djur när jag säger "jag har inte tid att bråka idag" på något sätt vet dom att det inte är läge att bråka och är snälla som lamm. Hästarna kom ut inom 20 minuter. Jag hade en hel timme på mig att äta frukost och fixa iordning mig. Jag var snabbare än planerat och kunde åka med mamma som skulle åka förbi Borås. 
Nu är jag i skolan och har engelska, matte, lunch och naturbruk. (null)

 

Kommentarer:
2018-02-07 @ 10:51:52
#1: Vicktoria

Kul med shopping!

Svar: Ja
Gintare Mullback

2018-02-07 @ 11:11:45

Vad kul att vara i Göteborg :)

Svar: Ja det var det
Gintare Mullback

2018-02-07 @ 11:52:52

Skitsnygga skor!

Svar: Tack
Gintare Mullback

2018-02-07 @ 14:37:54
#4: Emelie

Härligt med lite shopping! 😀

Svar: Ja
Gintare Mullback

2018-02-07 @ 16:27:32

Super fina skor :D

Svar: Tack
Gintare Mullback

2018-02-07 @ 21:31:22
#6: Lina

Härligt med ny telefon! :D

Svar: Ja jag är jättenöjd med den
Gintare Mullback

2018-02-07 @ 22:28:39
#7: Nouw.com/zahraajami

Vad kul med shopping i gbg! Alltid kul med ny mobil 😍

Svar: Ja
Gintare Mullback

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: