2018-02-13
16:04:00

Konditionsträning av Coyt

Hej idag har jag ridit lilla enmila rundan i lite högre tempo med 2 stycken 1 minuts galoppintervaller. Jag är väldigt nöjd med Coyt och vi avslutade som vi startade med lång skritt sträcka. Coyt var pigg och framåt hela vägen och det var helt underbart. Jag ska försöka träna så att Coyt är pigg hela vägen runt rundorna dock var Coyt lite sur att han inte fick springa på hemvägen som han brukar men det är bra att lära honom att hushålla på krafterna. 
Jag är riktigt glad att Coyt fick 2 dagars vila.  
 
Nu ikväll är det agilityträning med Yago, mer om det får ni läsa om imorgon. 
 
 
Kommentarer:
2018-02-13 @ 17:28:36
#1: Evelina

Kul med video! :D

Svar: Ja visst är det, jag ska försöka ladda upp mer videos
Gintare Mullback

2018-02-13 @ 20:25:50
#2: Nouw.com/zahraajami

Så himla fin häst!

Svar: Tack
Gintare Mullback

2018-02-13 @ 21:03:57
#3: Charlotte

Åh, så mysigt med ett litet klipp :)

Svar: Ja det är roligt att filma med bättre mobil som har mer minne
Gintare Mullback

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: