2018-02-25
11:33:49

Eurohorse Haul

Hej igår var jag på eurohorsemässan. 
Jag var först på Johanna Lassnacks föreläsning "vad händer under hjälmen" föreläsningen var lika bra som förra året. Tipsen som har ger är inte bara till tävlingsryttare utan det är för alla. Alla har nytta av hennes tips, jag använder hennes tips på agilitybanan med Yago eller på distansritter och lika mycket även i skolan. Jag fick med mig en jättefin goodiebag som
Innehöll lite smått och gott. 
(null)
Efter föreläsning var det dags att shoppa loss och jag trodde att jag skulle shoppa massor men det blev inte så mycket ändå, bara det jag behövde faktiskt. 

(null)
Ett anatomiskt nackstycke jag sparade en hel del pengar på det för att jag slapp köpa ett helt träns bara för att få en del. nackstycket sitter perfekt på Coyt, det köptes hos Bridle2Fit. 

(null)
Furminatornsom mamma ville ha
(null)
Borstiq svart borse också till mamma. 

(null)
10 cm lång rotborste som mamma ville ha. 

(null)
En bok som jag ville ha 

(null)

Jag köpte 2 stycken boxskyltar till hästarna, svart bakgrund med vit text. 

(null)
Naturligtvis var jag tvungen att prova K9:s nya pälsglans som är bättre än bäst. (Min åsikt). Jag ska ladda upp filmen när jag provar sprayen som ska ni få se och höra skillnaden. 

Sist men inte minst som träffade jag Douglas Lindelöw, Henrik von Eckerman och Rolf Göran Bengtsson.  (null)
(null)

Nu ska jag mocka Coyts bok och sedan är det lunch sedan sitter jag upp på Coyts rygg för att prova de nya nackstycket. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: