2018-02-12
15:23:57

Äntligen nya skor



Hej idag har hästarna blivit skodda med nya snösulor, skor och broddar. Coyt var duktig, hans hovar hade fått bättre form och hovarna hade växt supermycket. 
Coyts till vänster och Marwins till höger
Coyts
(null)
Marwins

Hästarna skoddes för 9 veckor sedan. Coyt var ganska duktig idag. Han kan bli bättre på att stå still men hyllan fick stå kvar och Coyt stegrade sig inte en enda gång. 
Marwin är ett exemplar som vanligt. 
Jag har skottat 2 gånger i morse och förmiddags men det syns inte nu längre. Dagens väder är kallt, blåsigt och riktigt jobbigt. 
(null)

Jag har kikat lite i växthuset och det verkar se ganska bra ut. Min vindruva är fuktig och jag vill så gärna att den klarar sig över vintern nu. Rosmarinen doftar fortfarande. 
(null)

(null)



Kommentarer:
2018-02-12 @ 17:08:48
#1: E

Spännande :)

2018-02-12 @ 18:21:56

Hoppas du haft en bra måndag!

Svar: Tack måndagen har varit bra
Gintare Mullback

2018-02-12 @ 19:42:17
#3: Nouw.com/zahraajami

Har du egna hästar?:)

Svar: Ja det är mina egna hästar
Gintare Mullback

2018-02-12 @ 21:32:45
#4: Charlotte

Skönt att ha skorna fixade :)

Svar: Japp
Gintare Mullback

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: