2018-04-05
15:12:55

Nu är jag redo för att bli starkare

Hej idag besökte jag sjukgymnasten, nu när jag äntligen är frisk. Sjukgymnasten var trevlig och jag fick med mig 8 olika övningar som jag ska göra 2-3 gånger i veckan, 10 gånger per övning. 
Övningarna är enkla och roliga, jag kände igen dom från friidrottsträning för några år sedan. 
Anledning till att jag besökte sjukgymnasten var att jag behöver bygga upp styrka i ryggmusklerna för att kunna rida Coyt ordentligt särskilt i galoppen. Ofta efter ridningen är jag väldigt stel och har lite ont beroende på hur länge jag har ridit och hur mycket jag har brytt mig om med att jobba med Coyt. Jag ska på återbesök om 3 veckor för att se om det har blivit resultat och om nya övningar behövs.Lastträning ✅
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: