2017-09-23
19:47:32

Snygga bilder på Coyt

Hej idag har Lina och Yago busat ganska mycket idag och det är så underbart att se dom tåv vara så bra kompisar och att Yago har insett att det går att dela matte med Lina bara matte bryr sig lika mycket om båda.

Jag försökte lära Lina lite apport som gick bra 2 gånger sedan förstod hon ingenting och när det var Yagos tur som inte är jättebra på apport är nu helt plötsligt bäst på apport. 

Lina har ett otroligt underbart utryck i ansiktet när någon gör något konstigt så tittar hon på någon med en frågande blick "ska man göra så???" den blicken är så otroligt gullig. Men hon blir irriterad på Yago när han slår Lina i ansiktet med tassen för att få uppmärksamhet, han drar även Lina i svansen när han vill leka. När Lina och Yago leker som bäst då kopplar Helix av som mest.

Idag var mamma ute på en liten runda med Marwin och Coyt blev ensam i hagen och han motionerades otrolig bra också och jag fick några snygga bilder på Coyt.

 
 
 
 
Jag måste bara nämna att jag själv tycker att Coyt har otrligt fina gångarter 

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: