2017-09-06
13:31:00

Jubileum i Göteborg

(null)
Hej. Skoldagen har varit bra. Det har inte hänt något speciellt eller spännande i skolan. Jag är klar med min naturbruksuppgift som handlar om naturbruksyrken. Så jag har i uppgift att kolla upp olika saker inom naturbruk och förbreda mig inför studiebesöket på torps mjölkgård. Vi ska dit på min födelsedag. Jag är så glad. 
Sedan ska jag åka med pappa ner till Göteborg för att fira jubileum på move walk och jag ska hjälpa pappa att tolka så att alla förstår och hör vad han säger. 
 
(null)
Kalv på torps mjölkgård som föddes 2016 och i deras blogg stod det att kalven inte hade någon framtid som mjölkko och jag kan nog gissa att hon inte är vid liv längre. 
Kalven på bilden är en korsning mellan Holstein och Charolais. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: