2017-06-18
10:00:00

My bucket list

Hej jag ska lista några saker som jag vill göra innan jag dör.
  • Gå på OS in real, väldigt dyrt men det är värt om man gillar sport vet dock inte vilken sport jag vill se för att jag gillar även andra sporter än ridning
  • Rida lika långt som jordens yta.
  • Åka till USA på western tävling.
  • Vinna en tävling
  • Rida SM
  • Skicka flaskpost
  • Gå på gala
  • Få ett godkänt agilitylopp
  • Besöka alla sveriges landskap
  • Resa till alla kontinenter Europa, Amerika, Afrika, Oceanien och Asien
  • Lära mig litauiska
  • Överraska någon
  • Starta en Lydnadsklass med Yago eller frmatida hund
  • Ta körkort
  • Besöka bärnstensrummet i 
  • Bada i Lake Hillier som ligger i Australien
Vad vill ni göra innan livet tar slut?
 
 
Kommentarer:
2017-06-18 @ 10:03:45

Många bra punkter du vill. Flera jag kan tänka mig med

Svar: Det är mest intressant vad man hinner göra och vad man inte kommer hinna att uppleva. Tiden kan gå fort ibland
Gintare Mullback

2017-06-18 @ 10:50:15
#2: Martin

SV: Tackar så mycket. :)

Det där med att besöka alla Sveriges landskap hade faktiskt varit kul :)

Svar: Tack. Ja det häftiga med sveriges landskap är att det är väldigt olika i klimat och levnadssätt
Gintare Mullback

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: