2017-07-28
10:29:35

Mina ridbyxor

Hej igår motionerades hästarna på en liten runda, det gick bra också fick vi besök av en kille som vi köpte pappas cykel av. Det var väldigt trevligt förutom att Yago skrämde en av hans barn med sin tratt, Yago lyckades även att skräma hästarna första dagen han hade tratt. 
Detta inlägg ska handla om alla mina ridbyxor, jag trodde att jag inte hade så många ridbyxor som jag hade, men jag lyckades leta rätt på alla och dom var fler än vad jag trodde.
Ridbyxor jeans helskodda från Gekås är mina äldsta och en av de skänaste ridbyxorna. Vet inte vad de kostar.
 
Helskodda svart rutiga ridbyxor, märke Copperfield köpta på Gekås minns inte priset.
 
Mountain Horse Jeans ridbyxor med silikon på knä, lår och rumpa, de är billigare om man har storlek 120-170 och vuxenstorlek är dyrare. http://www.myone.se/sv/articles/2.354.19547/mountain-horse-jr-jamie-denim-helskodd-ridbyxa
 
Copperfield ridbyxa som är röda med svart mocka de är helskodda en snygga krona på fickan otroligt sköna, köpta på Gekås.
 
Brun ridbyxa från hööks egna märke CRW köptes 2014 till min och Marwins bruna outfit då. Helskodda jättesköna. Minns inte priset.
 
Nu ska jag iväg och motionera Coyt och mamma följer med på Marwin.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: