2017-07-05
13:10:09

Dagens körning

Hej dagens körning har gått väldigt bra, idag har vi fortsatt träna på 80 vägen där känner jag mig säkrare men jag har svårt att komma upp i 80 och hålla 80 km/h. Men jag vinglade mycket mindre och det var mindre trafik imorse.
Vi tränade också lite i cirkulationsplats, dessa cirkulationsplatser är ganska små så jag hinner inte riktigt med att kolla, blinka och köra ut ur cirkulationsplatsen. 
I förmidags körde vi över järnvägen det var inget speciellt med de mer än att man ska ha lite extra koll på tåg. Det var mer trafik men jag höll mig lugn och allt flöt på väldigt bra. Det regnade lite också så vindrutetorkarna sattes på automatisk vilket var lite som en överraskning för mig. 
När det blir överraskningsmoment för mig så är det väldigt olika till hur jag reagerar är det små överraskningsmoment så säger jag bara "oj" vid större överaskning blir jag osäker och vill ta säkra beslut. 
Svängarna går mycket bättre men nu är det bara vid ett ställe som jag alltid glömmer ta ut svängen på så det får jag försöka tänka på. 
 
Nu ska jag ha teorilektion i 2 timmar ska bli spännande.
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: