2017-12-23
11:31:46

Hotellmys med hundarna

Hej igår åkte jag och hela familjen förrutom hästarna och hönsen ner till Skåne för att hälsa på morfar och fira jul med morfar idag. Jag hoppas att morfar blir glad för min julklapp och ikväll åker vi hem igen och imorgon ska vi fira jul med mormor hemma hos oss. 
I natt var det första gången jag sov med alla 3 hundar samtidigt i samma säng. Klockan fem väcker Lina mig för att hon vill gå ut, Lina har nog aldrig bott på hotell så hon förstår inte det här med att det är typ enda gången man kan sova ut på riktigt. 
Varför vill inte Yago leka med mig? 
 
Yago är en svartsjuk liten herre som tydligt visar vems matte jag är och om jag klappar Lina så ska han också klappas exakt samtidigt och likalänge. Att jag inte är en bläckfisk med åtta armar det får jag skylla mig själv för men Yago ska absolut klappas även om jag nästan inte når honom.
Nyss morrade Yago på Lina som ville busa med honom. Nej inget bus i hotellsängen, lite ordning ska det minsan vara tycker Yago.
 
Helix han sov gott hela natten utan avundsjuka eller svartsjuka. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: