2017-12-31
20:26:42

årets höjdpunkter

5 Januari var jag och Yago med i rasmontern för Schipperke på mydog 
 
1 Februari började jag på Real gymnasiet i Borås inriktning hund
 
25 Februari var jag och mamma på eurohorse och shoppade loss
 
8 April sämsholmritten 20 km där jag och Coyt kom på femte plats
 
23 April bott i sverige i 9 år
 
19-21 Maj sommarträff i Tanum med BFA 
 
26 Juni-1 Juli litauenresa med min bästa vän Felicia
 
21 Juli Allsång i Karlsborg
 
19 Augusti jubileumsritten som jag och Coyt vann på 20 km
 
27 Augusti såg live när Peder tog EM Guld
 
13 September föreläsning på mina möjligheters dag med Tobias Karlsson och Ami Hemviken
 
16 September Lina flyttar hit 
 
27 November - 1 December praktik på polisrytteriet i Göteborg
 
6 December motivationsdagen
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: