2016-11-29
17:39:18

Äntligen en video

Hej äntligen har jag lyckats publicera tömkörningsvideon på youtube. Anledningen till försening är att redigeringen har krånglat lite och som tur är så har jag fått hjälp av pappa, google och apple care. 
Mitt redigeringsprogram är ganska avancerat men väldigt bra och jag måste vara helt ärligt med att jag är mest nöjd med sista delen av filmen. Början är inte så jättebra tyvärr för att det som jag redigerade som jag blev otroligt nöjd med det försvann, pappa hjälpte mig lite och videosarna framöver kommer bli mycket bättre. 
Jag ska göra en longeringsvideo i framtiden har jag tänkt, när det vet jag inte men det kommer ske. 
Sedan så ska jag försöka göra en frihetsdressyr video då tror jag att jag ska sätta GoPro:n på en staketstolpe, vid ingången. 
 
 
Ge gärna tips på andra videos som jag kan göra.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: