2018-07-24
16:20:30

Härlig Englandresa+jobb+besök av gäster

Hej Min Englandresa var fantastisk, jag lärde mig en hel del engelska och fick testa på hur det är att leva ett vanligt liv med 8-16 jobb det var riktigt härligt men tempot var lite för lungt för min smak. Jag skulle inte kunna ha det så till vardags men jag skulle må bra att av ha det så då occh då för att ladda upp energierna igen. Jag fick jobba med barn som gick i skolan och alla deras ämnen var praktiska, det var riktigt intressant också var jag med på någon form av skolavslutning av förskolebarnen, riktigt bra gjorde dom.
På lördagen fick jag se på en karnival. 
(null)

 På Söndagen besökte jag ett shirehorse stuteri, riktigt fin med fina hästar som är väldigt kända. 
(null)
(null)

 
Direkt efter att jag kommit hem, började jag jobba redan dagen efter. Jag följde med på hopptävling i göteborg som arrangerades av göteborgs hästsport klubb, riktigt fin tävling tycker jag. Hästarna hoppade fint och ryttaren vann 1,40 klassen på lördagen med Quantos och 1 1,45 klass på söndagen med Cajza Cavat otroligt duktiga hästar som gör sitt bästa hela tiden och ryttaren hon är också duktig som vet hur man får hästarna att prestera sitt bästa just på tävling. På lördagen jobbade jag i stallet och på söndagen kunde jag inte följa med för att mina gäster kom till mig just då. 
  (null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

På kvällen gav jag mig ut på en liten roddtur med Yago och min kompis, sedan var vi på Liseberg igår och jag av alla vann kexchoklad på nummer 51. Jag hann med att kolla lite på Lotta på liseberg och idag red min kompis första gången barbacka på Marwin. 
(null)

 
 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: