2018-01-16
17:29:00

Foderlära

Hej idag har jag fortsatt med foderlära i djurparken. Idag har foderlran varit mer inriktad på omnivor som är allätare precis som hunden. Jag och min grupp har förbrett oss lite inför redovisning om foderlära den 6 Februari. 
Vilket foder får era hundar? 
Jag fick också sköta blåtungad skink.
Blåtungad skink Leya
 
(null)
Nästa vecka ska Lina få följa med till skolan och som jag längtar efter att ha med henne och se vad hon tycker om mina påhitt.
 
Grattis till Peder som vann sitt andra jerringpris. Som peder sa på idrottsgalan "jag gav er ett guld, ni gav mig jerringpriset". Jag var på plats när Peder tog EM guld och det var magiskt så tråkigt att inte SVT lyckades få till stämningen via tv rutan för att man måste vara på plats för att förstå.
Tro det eller ej men iår är det också några som gråter för att fel vinnare vann.
 
 
 

Kommentarer:
2018-01-16 @ 19:45:14
#1: E

Fina bilder :D

Svar: Tack
Gintare Mullback

2018-01-16 @ 21:34:58
#2: Charlotte

SÅ roligt att han vann! Vi röstade på honom flera gånger här hemma.

Svar: Ja verkligen
Gintare Mullback

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: