2017-07-31
18:24:00

Möte Bambi

Hej idag har jag kört två övningspass och en teorilektion. Första körpasset gick inte så bra var lite stressad enligt honom. 
Teorilektionen gick jättebra och jag fick höra att jag var påläst, tack för berömet med två veckors ledighet med väldigt lite läsning i teoriboken. Dock så hade jag samma teorilektion för 4 veckors sedan. Kvitto på att man var vaken då iallafall.
Eftermiddagens körpass gick bättre och efter två veckors intensivkurs och 2 veckors ledighet upptäckte jag 90 skyltarna, shit har jag inte sett dom på två veckor sa jag till körläraren har skrattade. Jag har bara sett några 70, 80 och 100 skyltar. Bättre att upptäcka skyltarna nu än aldrig. 
Körningen fortsatte och helt plötsligt ser jag Bambi ute på vägen, den var så gullig. Synd att inte trafikläraren tog kort på den. Det hade jag gjort om jag hade varit passagerare. Jag sa till trafikläraren: Nu får vi träna på lite vilt också, något ska man ju få av lektionen.
Bambi sprang över vägen och vidare in i skogen för att fortsätta sina äventyr.
Om kungen (älgen) hade dykt upp då vet jag inte hur jag hadereagerat, dom är så majestätiska men läskiga på något sett. Man har respekt för dom iallafall.
Körningen gick bättre än i morse och jag var mindre stressad.
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: