2014-11-30
19:20:16

sista helgen i veddige

hej i helgen så var det sista träningshelgen i Veddige, jag är nöjd med Coyts prestation i Team penningen fick vi 3 djur i första heatet och 2 djur i andra heatet och 3 djur i tredje heatet sen åt vi lunch vi åt potatis och purjolökssoppa och en paj jättegott var det sen körde vi på igen och då fick vi in två djur och tre djur sen slutade vi för att det var nästan omöjligt att få ut djuren dom var så trögga och dom lurade mig flera gånger sedan körde vi team sorting gick det först lite dåligt vet inte varför men sedan fick charlie sitta upp efter det gick verkligen superbra så nu tränar jag på att få ner mina händer och fortsätta på sidepassen men jag ska träna på att rida med benen det ska bli spännande att se hur det går.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: