2018-05-01
18:13:43

Uppladdning för sparresätersritten

Hej nu börjar uppladdningen för sparresätersritten, ska jag vara helt ärlig så är jag ganska nervös och ändå vet jag att jag kommer klara ritten bra men jag är lite nervös för att jag ska flyga av Marwin eftersom att han har enormt mycket power i sig så jag känner mig som en liten fågel när jag rider honom särskilt i galopp, jag har alltid kontroll men jag känner mig så fjäderlätt att jag ibland känner att jag är på väg att kanske åka av. Det ska nog gå bra hoppas jag, jag får hålla i mig ordentligt. 
Imorgon är det helt vanlig skoldag och realdag kl 15-17 då ska Yago vara med och visa vad han har lärt sig i skolan. 
Jag ska även ringa och boka tid på vårdcentralen. Idag har det inte hänt som mycket mer än att jag borstade lite extra på hästarna imorse och nu ikväll ska Coyt flätas. Jag vet inte om jag ska fläta Marwin eller inte, han har medellång man som är tunn och väldigt bra att hålla i sig men jag håller sällan i manen så jag ska kanske ändå fläta. Jag får fortsätta fundera.
Denna fläta gjorde min kompis, galet snyggt faktiskt. 
 
Nya paddar är beställda och jag hoppas att det kommer senast på fredag och jag ska få svar om Coyt nackstycke som jag beställde för ett par veckor sedan om det kommer denna vecka vilket jag verkligen hoppas på.
 
 
Jag gjorde min sjukgymnastik igår som gick superbra jag klarade alla övningar utan problem eller smärta. 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: