2018-03-26
15:49:44

Uppladdning inför sämsholmritten

Hej nu börjar sämsholmritten närma sig med stormsteg. Jag och mamma provade att rida en 12 kilometers runda igår. Coyt kändes pigg och fräsh han hängde med väldigt bra på galoppträningen. Coyt är i väldigt fin form och det ska bli så kul att starta på sämsholmritten.  (null)
Jag har lärt mig 12 kilometers rundan så det kommer bli mycket träning på den rundan. Igår var vädret riktigt varmt och härligt men idag är jag lite sjuk i halsen och det är sämre väder. Idag blev det ingen ridtur men jag satsade på att slutföra mina läxor som är klara nu både engelska och svenska som ska vara klara tills på onsdag. Imorgon är det hundträning i skolan och näst sista agilityträning.
På Onsdag ska jag till sjukgymnasten och kolla min rygg för att jag tror att jag är sne. Torsdag är vanlig skoldag och på långfredagen börjar min långa ledighet, då ska Coyt ha aktiv vila i form av skritt och promenader.
Lördag 7 april är sämsholmritten med 6 ryttare i min klass som är 20 km och jag hoppas på bra resultat, förra året kom vi på femte plats och nu är Coyt redo att kriga.
 

Kommentar:
2018-03-28 @ 08:47:24
#1: Anonym

Hoppas det går bra hos sjukgymnasten och att ni tar er bland tre bästa på ritten! Lycka till!

Mvh Lini på www.ryttargladje.wordpress.com

Svar: Tack
Gintare Mullback

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: