2018-06-18
19:57:37

Bra dag på Åby

Hej igår var jag hästskötare åt Karin på Åby vi hade med oss 7 hästar och alla hästar gjorde en bra prestation.   (null)
Tävlingen slutade med vinst och femte plats i 1,40 och en fjärde plats i 1,30. 
Mamma och Pappa var med på Åby och tittade och hälsade på mig när jag jobbade. 
Hemma berättade pappa om att en tant hade kommit fram till honom när han var vid lastbilen och tackade honom för den fina anläggningen och tävlingen som han hade. Hon trodde att pappa ägde åby travbana och hade anordnat tävlingen. 😂

Idag har jag inte gjort något spännande förutom att titta på fotbolls VM med familjen och prata om hur jag är på fotbollsplanen. 

Mamma: Du gör väl inga självmål?
Jag: Nej, det har jag slutat med för några år sedan 😂. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: