2018-06-21
18:02:23

Bildbomb på Coyt

Hej ni som har läst mycket om Coyt kansle tror att han är snäll, söt, snygg och bara är helt underbar men han har fler sidor en så. Han kan vara vild, galen, dryg, sur, glad, allt på en och samma gång ibland. 

(null)
Titta på mig, jag är snyggast av alla här

(null)
Nu vill jag ut. 

(null)
Släpp på tyglarna så att jag får visa min fina trav. 

(null)
Kolla jag kan stå på 3 ben. 

(null)
Tjohoo nu flyger vi, håll i dig. 
(null)

(null)

(null)
Hej hopp i galoppen

(null)
Flytta på dig, du står i vägen 😡

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Här kommer jag. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Mer mat
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: