2018-01-03
19:56:40

MyDog

Hej imorgon börjar MyDog i Göteborg det är en stor mässa med utställning, aktiviteter, rasmontrar och mycket mer. 
Jag har varit på Mydog nästan varje år sedan 2014.
Imorgon ska jag till MyDog med skolan utan Yago. 
På fredag är jag och Yago på Mydog i schipperkes rasmonter kl 13-17:00. Yago ska delta i rasparaden kl. 14:15. 
På lördag är jag och Yago också i rasmontern för schipperke kl 13-17:00. Yago ska delta i rasparaden kl 14:15. 
 
Om ni vill så får ni gärna komma till schipperkes rasmonter och hälsa på Yago bla och även ställa lite frågor om schipperken.
 
Här har ni kartan som ni kan spara och zooma för bättre info.
 
Det som är inringat är rasklubbsmontrarna.
Hoppas vi ses i rasmontern.
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: