2018-03-03
14:15:13

Konditionsträning med Coyt

Hej idag har jag ridit en längre runda med Coyt för att se om han har kondition för att gå 20 km på sämsholm 7 april. Konditionen var på topp även om vi inte hade tävlingstempo så höll vi ganska bra fart trots allt. Jag red stora malsjö rundan som jag plussade på med enmilla rundan och det gick superfint. Galopp intervallerna var otroligt bra. Vet ni om att ända gången man träffar folk när man rider är nu på den absout kallaste årstiden, alltid när jag rider mot vaselid hållet så träffar jag på trevligt folk särskilt nu på vintern. På sommaren ser jag inte en ända kotte för att då får man rida mot tämta ridklubb där kan man få syn på lite glatt folk.  (null)
(null)

Jag ska prova att rida Marwin senare på eftermiddag, jag har ett mål med att rida Marwin idag och det är att ridturen ska genomföras oavsett om jag är kvar på ryggen eller på marken. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: