2017-09-15
17:14:30

Trevlig Helg

Hej idag har jag varit i skolan det var bra vi fick börja på noveller som skulle handla om svek, det går bra för mig och på idrotten höll vi på med Yoga det var kul att testa olika yogapositioner som var hyfsat enkla men det hade varit en fördel om man hade varit mer vig. Matten gick också bra det handlade om bråk och jag fick samtala med skolsyster, samtalet var väldigt bra.
Jag och mamma har hämtat de nya bucas täckena som jag och pappa beställde förra veckan från horsemeup. 
Nu ska jag och mamma ta en ridtur med hästarna ut i regnet. Sedan ska jag fortsätta på min novell.
Imorgon är det den 16 September och då fyller världens bästa hund 6 år nämnligen Yago wihho och det kommer några hundar på besök här inte för att fira Yago utan av en annan hemlig anledning som ni får reda på ikväll.
Jag och alla djuren här på gården önskar er alla en trevlig helg 😀
(null)

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: