2017-09-04
11:35:49

Onödigt tidig i skolan

Godmorgon jag kom för tidigt till skolan för att jag kollade schemat igår kväll och det stod på schemat att vi skulle ha matte 8:30. 

Självklart gick jag upp tidigt för att köra till skolan 06:45 i tron om att vi skulle ha matte på morgonen. 

När jag kom in i skolan la jag märke till att det var väldigt lite skor i hallen men tänkte inte mer på det så jag gick vidare till mitt skåp och tog fram grejerna som behövdes till matte. 

Satte mig ner och gjorde klart på engelska uppgiften under tiden som jag väntade. Det blev lite tid över till en liten promenad eftersom att jag förstod att det inte blev någon matte. 
Jag var ledig fram till klockan 10:00 då engelskan började. 

Engelskan gick väldigt bra med min presentation om hundar inom allemansrätten. Jag berättade om strikt hundägaransvar som inte uppskattas av de föesta hundägare för att den är lite konstig tycker även jag själv. 
Det enklaste är att hålla sin hund kontrollerad och se till att den inte gör något dumt så klarar man sig bra i samhället och slipper betala rn massa onödiga pengar för att någon annans hund blir skadad. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: