2017-09-08
12:29:10

Kaos i växthuset

Hej igår åkte mamma och pappa till Stockholm och Yvonne ska hjälpa mig med växthuset och djuren. 
Jag har varit med pappa några gånger och vattnat växterna men när jag stod där själv med Yvonne så skulle jag klurra ut vilka slangar som skulle kopplas vart och hur man satte på allt. 
Vi fick igång system och sedan råkar vi vänta lite för länge så det rann över ett av borden och Yvonne försökte stänga av vattnet och det gick inte tills jag kom på att jag skulle vrida på kranen framför mig. Resten 3 borden gick bra men det blev ju swimmingpool istället för växthus. 
Jag höjde värmen vilket var bra för att det var 14 grader och imorse. Men allt löste sig till slut. 
Imorse fick hästarna mat och de fick behålla sina täcken från igårkväll för att det regnar idag. 
Jag har planer på att tömköra Coyt i eftermiddag. 
Jag har haft svenska och idrott i skolan och nu är det dags för dagens sista lektion nämnligen den super viktiga matten innan det är helg.   (null)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: