2017-09-19
20:13:26

Hunddag

Hej idag var det teoretisk hundlektion i skolan. Det gick bra vi pratade lite om hundens betydelse för människan. Sedan fick vi välja sällskapsdjur och skriva lite om hur de domesticerades o.s.v. Det är även en muntlig uppgift. 
Efter skolan hade jag och 2 amdra i klassen tid att rasta lärarens hundar en liten sväng. Jag fick gå med valpen som uppförde sig väldigt bra.  (null)

Nästa vecka är det specialvecka för oss ettor. Vad det innebär får ni reda på nästa vecka. 
Jag var inne på myone och shoppade lite nödvändiga saker till Lina.   (null)

Vi hämtade också rakapparaten som vi hade beställt. 
Hemma gick jag en fotorunda med hundarna. 
(null)
(null)
Lina är fortfarande helt underbar och hon springer mer och mer varje dag och hon blir tryggare och tryggare. Trots att hon var sur på Yago imorse som var tvungen att vara så himla glad medans hon själv var lite trött och seg. 
Sedan rakades Lina lite på tassarna, magen och i ljumskarna och i armhålorna. 
Nu på kvällen gick jag och Yago på en mysig svamprunda. 
(null)

Idag har hela dagen handlat om hundar
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: