2017-09-07
09:19:14

Det viktigaste är inte att vinna......

Hej idag ska ni få höra dagens motto som lyder såhär
"Det viktigaste är inte att vinna, det viktigaste är att alla andra förlorar". 
Mottot stämmer bra in på mig när jag tävlar, då jag alltid vill göra mitt bästa och enda gången jag har varit först i mål det var på distansritten 19 Augusti i Billingen. Det var otrligt kul att få galoppera först över mål och inte nog med att vi var först i mål så blev det pulsrekord för Coyt, han brukar ha en puls på 52 slag per minut efter 20 km och då hade han 48 slag per minut. 
Vi var bara 4 ryttare som red 20 km så det var inte så hård konkurrens men man ska vara glad för det lilla också var jag otroligt glad när jag och Coyt blev 5:a på sämsholmritten i våras. 
Det bästa av allt är att Coyt och jag har kul och det är ett vinnande koncept att ha kul. 
 
Fråga till er: Är ni dåliga förlorare?
Kommentar:
2017-09-08 @ 08:53:44
#1: Anonym

ja

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: