2017-10-18
07:59:45

Uppe med tuppen

Hej igår hade jag profildag. Jag fick göra lite uppgifter om djurskyddslagen och träna lite på 20 populäraste hundraserna 2016. Jag höll även ett litet föredrag om tamhunden och dess utveckling. Det känndes väldigt bra. 
(null)
Vilken hundras är din favorit?

Idag fick jag gå upp väldigt tidigt eftersom att jag skulle ta ut hästarna och bussen gick 06:45. 
Idag blir det en helt vanlig skoldag med 50 minuters engelska lektion, 2 dubbel matte lektioner och 2 dubbel engelska lektioner istället för naturbruk i eftermiddag. 
Imorgon ska hela klassen göra studiebesök på torps mjölkgård. 
Kommentar:
2017-11-03 @ 14:13:50
#1: Christer

Min favorit måste nog vara chinese crested powder puff då det är en sån jag har :)

Svar: ja dom är trevliga och fina
Gintare Mullback

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: