2017-10-04
08:39:22

Grattis till mig själv

Hej idag är det min dag och jag höll på att skriva ett bra inlägg imorse hemma om mina 18 år i livet men det kommer inte ut förrens imorgon då det inte är klart och jag har inte tillgång till hemmadatorn.. så går det när man inte hinner spara sina inlägg i utkast. 
Jag fick ett fint guldhalsband med ett hjärta av mamma och pappa. Fina rosor och massa kärlek av Coyt, Yago och Lina de andra djuren brydde sig inte så mycket förrutom Tuppen som gol så vackert. 
Ikväll ska jag och några goa vänner äta middag i Göteborg så det ska bli så mysigt.
Jag kan inte förstå att exakt nästa vecka så kanske jag har körkort eller inte, jag ska göra mitt bästa för att få körkortet.
 
Lina vågade sig på att pipa en liten truddelut som hon alltid gör när hon är glad och några skall från henne och Helix. Yago viftade på svansen med full glädje.
 
 
Kommentarer:
2017-10-04 @ 10:34:50
#1: Mimmi

Kan du inte blrja göra vloggar på din youtube också? Typ en vanlig skoldag :)

Svar: Ska se om jag kan fixa det
Gintare Mullback

2017-10-04 @ 13:04:54
#2: Jennifer

Grattis :D

Svar: Tack
Gintare Mullback

2017-10-04 @ 19:34:54
#3: josefine

grattis på födelsedagen :)

Svar: tack
Gintare Mullback

2017-10-04 @ 22:37:58

Grattis fina du! Hoppas du har haft en toppen dag! Och lycka till med körkoret nästa vecka, det går nog superbra! 💛

Svar: tack
Gintare Mullback

2017-10-05 @ 08:43:53

Grattis i efterskott! :-)

Svar: tack
Gintare Mullback

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: