2017-11-10
20:46:00

Äntligen ny almanacka

Hej i Torsdags fick jag äntligen min nya egendesignade almanacka inför nästa år. 
Dom pratar mycket om vårens planer i skolan tycker jag så jag kännde att det är nog tid att beställa nästa års alamanacka. 
Som vanligt så beställde jag min almanacka från www.personligalmanacka.se 
Jag har alltid varit nöjd med leveranstiden och almanackan den som jag gillar bäst är att man kan designa sin egna almanacka precis som man vill också har dom egna design alternativ som är sjukt snygga. 
Jag tänkte visa er lite bilder på min almanacka.
First impression
 
Framsida
 
 
Veckoöversikt
 
Översidan av veckouppslaget
 
Nedre delen av veckouppslaget
 
Årsöversikt
 
Karta
 
Namnsdagslista
 
Sudoku
 
Baksidan av almanackan
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: