2017-03-23
13:39:37

Bra start på veckan

Hej denna vecka har varit väldigt bra. 
I måndags tränades hästarna i paddocken och Coyt var jätteduktig, vi provade att går runt i en fyrkant ca 2x2m det gjorde han riktigt bra för första gången. 
I tisdags var Yago med mig i skolan och tränade, han var riktigt duktigt då han fick vara med om allt på en och samma dag nästan. Det började med buss och tåg resa som gick strålande Yago vet exakt vad han ska göra när vi kliver på buss och tåg. Han ska ligga på golvet vid mina fötter och hålla sig lugn. 
När vi kom fram till resecentrum så skulle vi gå till hundspektra och då gick vi lite p.g.a mig som läste fel på min gps. Vi kom fram lite försenade tyvärr. Men nästa gång vet vi exakt vilken väg vi ska gå. 
Igår var det en vanlig skoldag inget särskilt hände. Jag åkte in till göteborg efter skolan för att träffa mina 2 bästa vänner och jag åt middag hos en av kompisarna men tyvärr hann jag inte vara med och göra läxorna. Det är ingen brådska på mina läxor iallafall.
Idag hoppas jag att jag hinner rida efter skolan för att det är så fint väder ute och hästarna behöver komma ut och röra på sig. Vi har funnit 2 nya rundor som ska testas såsmåningom.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: