2017-07-16
17:41:55

Prov kört min nya bil

Hej idag har jag provkört min nya fina bil det går väldigt bra och jag har kört ända till vårgårda och fått parkera, backa runt hörn och även kört hem. 
Vi åt lunch på kina restaurangen i vårgårda tillsammans med mormor. 
Vädret är inte det bästa 15°C med lite regn. 
Igår hann jag och mamma rida ut en liten sväng och jag hoppas att vi hinner med det även idag trots att jag är sjukt trött. 
Jag har ridit Coyt på ett westernbett nu ett litet tag för att jag fick inte stopp på honom med postkandaret men nu har han lugnat sig lite så jag provade postkandaret igår och kom fram till att postkandar används när man inte vill ha broms på Coyt, han gick inte bra på det igår så jag byter till westernbettet så får jag ha det på billingeritten. 
Det nya tränset jag köpte på börjes passade så bra trots att det var i storlek Full.
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: