2017-07-24
20:25:14

Fina grönsaker

Hej årets odlingar har gått jättebra och det har flyttat in lite växter in i växthuset bla min nya vindruvsplata som jag köpte idag och fyra pumpor har jag sått så jag får se om det blir egna pumpor i höst. Och mamma sådde ruccula för 2 dagar sedan och rucculan har redan dykt upp.
Hästarna mår superbra de reds 1 mil i förrgår som gick jättebra med pappa på cykel.
 
 
 
Kan ni se vem som gömmer sig bakom blasten?
 
 
Mina pumpor 
 
Mammas ruccula
 
Min fina vindruvsplanta 
 
Den goda rödlöken
 
 
 
 
 
Den goda salladen.
 
De supergoda ärtorna
 
 
Gott med morot. ❤️
 
Marwin: Får man smaka lite?
 
Coyt: Nej det får du inte.
 
Marwin: Dum du är snåljåp.
 
Coyt vänder på huvudet för att Marwin inte ska sno morotsblasten. Jag är likadan när det kommer till godis.
 
 
 
 
Kommentarer:
2017-07-29 @ 18:10:06
#1: Jeanette

Vilka charmtroll 😍 Jättefina. Älska skäckar 😍

Svar: Tack
Gintare Mullback

2017-07-31 @ 14:25:26
#2: Lars

Jättefina bilder. Kul att du gillar odlingarna

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: