2017-07-03
17:44:00

Dagens sista körning

Hej jag har kört dagens sista körning som gick bättre än i morse så det är kul att det går framåt och inga uttryckningsfordon var i närheten dock så kom jag fram till ett farthinder som bestod av slalom och jag möte en bil samtidigt det var intressant men jag valde att ge den mötande bilen företräde även om jag var först till farthindret. Det låg lite grenar efter buskar som någon hade tappat på vägen. Det var mycket saker på vägen i eftermiddags. 
Jag har suttit och pluggat teori som inte går så bra men jag har mer tid än de andra på att lära mig allt. Det känns possitivt och bra men det är inte lätt att ta körkort.
Nu ska jag ut i stan och kolla lite om jag hittar något bra att köpa eller en fin promenad får det bli.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: