2017-07-12
12:23:13

Bästa körningspasset

Hej igår gick jag på risk ettan som var en intressant föreläsning om droger, alkohol, narkotika, mediciner i trafiken och hur trötthet påverkar körningen och personen och mycket mycket mera. Jag var lagom påläst så jag hängde med bra i diskusionerna och svarade på frågorna om vad man tyckte tex Ska det vara förbud mot att köra kl 01-05 på natten? 
Alla var väldigt överens om NEJ även jag fast man kan se det från olika vinklar tex om något händer ens familj eller något annat som gör att man måste ut och köra just den tiden då vill jag inte att det ska vara förbud men en fredagkväll då alla går all in med alkohol m.m och ger sig ut i trafiken ändå, då hade förbudet varit bra. 
Vad tycker ni?
 
Nu är det en ny dag med nya möjigheter, jag har redan haft dagens första körpass som gick otroligt bra förutom att jag var lite osäker på vissa ställen. Anledningen till att det gick så bra var att jag hade en kudde som jag satt på och det gjorde att jag kom upp lite mer och såg bättre och placeringarna blev bättre eftersom att jag såg lite av motorhuven. 
Jag får se hur eftermiddagens pass blir. Hoppas på det bästa.
 
Mamma och pappa hämtar min bil idag i halmstad, så spännande. 
Imorgon är det risk tvåan då blir vägen hal som en ål. 
 
Farsan pratar exakt så som i början när han berättade om min bil och när någon frågar vad det är för bil så säger jag en wolksvagen Golf som är vit (bästa färgen).
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: