2017-07-03
15:14:42

Andra teorilektionen

Hej nu har jag haft teorilektion jag lärde mig lite om väjningsplikt vilket jag har ganska svårt att förstå men snart sitter det i huvudet, sedan pratade vi om olika sorters fordon det finns bla motorfordon, släpfordon, hästfordon, cykel, motorcykel, traktor, motorredskap m.fl.
Vi pratade också om olika sorters vägmärken ex varningsmärken, väjningspliktmärken, förbudsmärken, påbudsmärken, lokaliseringsmärken, anvisningsmärken och tilläggstavlor. 
Även lite om olika hastigheter, det är kul och intressant. 
Nu ska jag ladda upp inför körningen, jag förväntar mig att det kommer vara lite uttryckningsfordon i närheten så jag ska försöka hålla lugnet om jag träffar på uttryckningsfordon annars så har jag körläraren brevid mig så det ska nog gå bra. Magen ska fyllas på med lite mer käk nu, jag hann äta en korv förrut vilket var ganska dåligt men nu ska det bli bättre mat inför körningen då jag inte ska vara trött då blir det jobbigt. 
 
Jag har inte tagit några bilder här i Säffle än men det ska jag göra ikväll då jag är ledig. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: