2017-01-18
09:29:08

Ny vecka

Hej i måndags började veckan. Idrottsgalan kunde inte bli bättre med rätt vinnare och det är tråkigt att folk inte kan glädjas över andras framgångar. På måndag förmiddag red jag Coyt han kändes superfin

Igår var jag hemma hela dagen för att dom hade prov på ett ämne som jag inte kunde något om. 
Idag är det onsdag och so prov står på schema jag hoppas att jag kan något för att jag har pluggat på i helgen tillsammans med farsan. Och jag har inte bloggat på jättelänge på grund av tidsbrist. 
Idag är jag ett steg närmare mitt mål mot att börja i ett gymnasium till höst och trivas. Just nu vill jag gå djurvård på borås realgymnasium. Jag ska på öppet hus nästa Onsdag så spännande. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: