2017-02-16
20:24:28

Vem av mina djur....

Hej idag kommer ni få lära känna alla mina djur lite bättre.
 
 
 
Vem av mina djur kan se mest oskyldig ut?
Svar: Det är nog tuppen och hönsen som kan se mest oskyldiga ut, även Marwin kan se oskyldig ut. Coyt försöker se oskyldig ut men man vet alltid att när något har gått sönder eller ligger på marken då är det Coyt som har varit i farten.
 
Vem av mina djur är modigast?
Svar: Det är Coyt
 
 
Vem av mina djur springer snabbast?
Svar: Det är Marwin och Coyt. Marwin galopperar snabbast och Coyt skrittar snabbast.
 
Vem av mina djur är smartast?
Svar: Det är Coyt som är smartast, ibland är han nästan smartare än mig.
 
Vem av mina djur har bäst självförtroende?
Svar: Coyt har bäst självförtroende.
 
 
Vem av mina djur är mest oblyg?
Svar: Det är Coyt spelar ingen roll vem som är i hans närhet så visar han alltid fram sin personlighet och att man måste acceptera att Coyt är som han är.
 
Vem av mina djur är blygast?
Svar: Tuppen tillsammans med hönsen är blygast. Om man vill vi dom för folk så får man locka fram dom med lite bröd.
 
Vem av mina djur är klumpigast?
Svar: Klumpigast är tuppen ibland när han hoppar ner för sittpinnen så kraschar han i marken och landar på sidan nästan.
 
Vem av mina djur äter mest?
Svar: Marwin äter mest för att han är en riktig matälskare.
 
Vem av mina djur äter minst?
Svar: Tuppen äter minst helt klart, alla har väl hört uttrycket "damerna först" om det blir något över så äter tuppen också lite. 
 
Vem av mina djur har rest mest?
Svar: Helix har rest mest han älskar att åk bil och följa med överallt, han har även varit i litauen men efter 2009 slutade vi resa utomlands med Helix. Men Helix åker gärna med sverige runt.
 
Vem av mina djur har störst självförtroende?
Svar: Coyt har absolut störst självförtroende, han tror och vet att han är bäst och vill gärna bestäma i hagen vilket han skulle klara av galant enligt sig själv men inte enligt Marwin.
 
Vem av mina djur gillar godis mest?
Svar: Coyt gillar morötter mest han hoppade till och med över boxdörren förra året och pappa såg honom hängades på boxdörren med huvudet i morotshinken. 
 
Vem av mina djur är mest lättlurad?
Svar: Mest lättlurad är Marwin man kan blanda i medicin som han inte gillar i krubban, sånt trams luras inte Coyt av.
 
Vem av mina djur är mest bortskämd?
Svar: Mest bortskämd är Hästarna eller Hundarna dom får mest grejer, hönsen får mer kärlek och mat än saker
 
Kommentar:
2017-02-16 @ 20:33:08
#1: Magnus%20Hammargren

Hej Gintare! Coyt och alla djuren bra .Bra skrivet av dig. Ha det bra. Hälsningar Magnus

Svar: tack
Gintare Mullback

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: