2017-02-26
19:24:32

Shopping från mässan igår

K9 quick fix sterling white magic
 
Professional choisse pad
 
OS XL kandar pannband 
 
Två hovkratsar från highridge svart/vit och svart/gul
 
Mountain horse Jacka
 
Bok "inspiration på ridbanan 220 övningar för alla ryttare och hästar"
 
 
Poco bueno pike grön
 
Off billet från Wildhorn 
 
Körpisk 210 cm av piskmakaren som väger mindre än de som jag har nu och förhoppningsvis slipper jag få ont i handleden nu p.g.a för tung pisk.
 
 
Jag skulle även köpt sadelgjord och ett postkandar men det fanns inte så det ska jag beställa från nätet. Jag kollade även lite på träns men köpte inget, företaget ska skicka bilder till mig på westernträns som passar draught horse så får jag se om jag köper något träns eller inte det var ett träns som jag tyckte om.
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: