2017-12-11
20:39:55

Ny praktik

Hej idag har jag praktiserat på ett nytt ställe denna gången, nämnligen djur och natur. 
Djur och Natur är en affär med tillbehör för lantbruksdjur, fjäderfä, häst, hund, katt även lite inom trädgård. På affären där jag praktiserar är de 2 fastanställda och 9 timanställda. Det finns 49 butiker i Sverige. 
 
Idag har jag fått hjälpa till med att fylla på varor i butiken, prisa varor, skruva ihop ett klösträd och prata lite med kunder bla var det en kund som ger helkorn till sina höns för att få en gulare ägg gula det var lite intressant så det ska jag läsa på lite om. Kunden frågade mig varför mina höns inte får helkorn och svaret är att mina höns får värpfoder och matrester och jag räknar med att allt viktig näring finns i värpfodret.
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: