2017-08-04
08:16:32

Sista körning och hemresa

Hej igår var det teori om landsväg, det gick bra. Idag har jag veckans sista körpass får se hur det går. 
Sedan är det dags för hemresa och i helgen ska det pluggas teori och Coyt ska förbredas inför billinge ritten om 2 veckor. Jag ska försöka bestämma mig för vilken fläta Coyt ska ha på ritten också får jag inte glömma röd rosett på tävlingen. Jag ska kolla på hovarna och klippa lite hovskägg och kanske man och svans och Coyt ska flätas också får han ny fläta inför tävlingen. Jag ska kolla över mulen så att vi inte får anmärkning som vi fick för 2 år sedan p.g.a att Coyt var solbränd på mulen. Transporten ska kollas över och utrustning. Det är hur mycket som helst att ha koll på och vi har ingen hinknisse, vilket är lite jobbigt.
Målet med denna tävling är att bli godkännd först och sedan få bra tid.
Kommentar:
2017-08-05 @ 09:13:35

Så fina de är

Svar: Tack
Gintare Mullback

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: