2017-08-07
07:16:38

Seg ridtur

Hej igår tog jag och mamma en lite längre runda på 13 km men om man väcker hästarna i deras skönhetssömn så får man skylla sig själv med otroligt sega hästar, annars så gick det bra. 
Jag är bara lite bekrymrad över Coyt som har något som kliar i huvudet men jag vet inte vad för att inget syns förutom solbrännda mulen, sedan jag smörjde honom med helosan som heter solosan som inte uppskattas av Coyt men han har blivit bättre så jag ska ringa och kolla med mamma och se hur han är idag. I Lördags var Coyt helt galen i hagen han sprang runt och runt, fram och tillbaka, kliade huvudet på Marwin vilket inte var uppskattat sedan drog han iväg och världens fart och gjorde värsta bocksprången. Tanken var att Coyt skulle ridits i Lördags men han var helt blockerad i huvudet och var inte still och vi beslutade oss för att de blev ridna i söndags. 
Nu är det måndag igen och jag är i Säffle och snart har jag min förstakörlektion.
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: