2017-08-27
17:59:00

Grattis Peder Och allan+teamet

Hej idag har jag varit på EM i göteborg från kl 09:00 till 17:30. 

 
EM har varit så bra och så roligt. 
Det blev lite shopping till mig och till Coyt. 
Körningen gick inte så bra för de svenska ekipagen men det gick väldigt bra för nederländerna, tysklad och belgien. 
 
 

Fler bilder kommer förhoppningsvis imorgon då jag börjar skolan 10:00 och har tid att ladda in bilderna från kameran nu ikväll och imorgon bitti. 

 
EM i hoppning gick superbra. Peder och H&M All in har bara rivit ett ända hinder under hela veckan och de fick 1 tidsfel. Det innebär att de vann EM guld idag+1 miljon kronor och en Longinesklocka. 
Peder på framridning med all in
 

De sättet som Peder behandlar sitt team på borde alla ta efter för att han är riktigt snäll mot sitt team och behandlar dom väl. Han vet om att hans team jobbar hårt och han är en av de få ryttare som högt och tydligt ger cred till sitt team. 

Jag vet många hästskötare som blir illa behandlade av sina ryttare. 

Cian Connor från Irland fick brons och Harry Smoilders fick silver. 

 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: