2016-09-22
07:40:03

Sketsch

Hej jag håller på att redogera ihop en sketch om marwin och coyt. Ja vet inte när den blir klar men jag tror att den kommer bli riktigt bra.
Igår hängde jag lite med felicia. Nästa vecka ska jag klippa mig i mölnlycke. Vi åt på gourmets korvkiosk där felicias släkting jobbar. Dom hade jättegod korv sedan hängde felicia med och handlade det blev ett par jeans och blåbärsproviva. Sedan drog vi hem till mig och tanken var att plugga matte men vi snapade istället och träna språk. Ja juste jag i skolan igår också. Klassen håller på att utforska alla lokaler vi har hittils utforskat två lokaler. ÖMC:s syd lokal det fanns i te så mycket grejer men databordet var rolig och radion. Igår utforskade vi gradängsalen databordet var häftigt allt var verkligen hightek och vi hittade ett headset som var rolig att använda.
Jag och min klass tycker att det är viktigt med glädje.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: