2016-09-19
20:16:03

Nya glasögon

Hej idag har jag hämtat mina nya glasögon som är väldigt fina och klassiska.
 
Jag åt lunch på nimbus jag bjöd familjen på lunch, vi åt rökt lax i spaghetti med basillika. Jättegott var det, jag är inte så förtjust i lax i vissa rätter funkar lax superbra.
Skolan var bra och föredraget gick ganska bra jag hade behövt träna lite mer, jag fick ett plus för att jag underhöll mina klasskompisar under tiden som man fick vänta.
Alla klasskompisars föredrag var väldigt bra tycker jag och det var flera som hade skrivit om samma ämne, det coola när folk skriver om samma ämne är att innehållet är så olika det är väldigt kul och intressant att höra. 
 
Jag provade om strömmen i hagen fungerade.
Det känndes i hela kroppen från skallen och ända ner till tårna.
 
Jag blev klar med Basic safety filmen idag.
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: